Bewertungen von Cafetaria Zwijndrecht Zwijndrecht

Neue Beurteilungen

4.0
SamWest
3 Dezember 2023

Frietjes waren heerlijk en precies op de afgesproken tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

WS
2 Dezember 2023

Om 17.16 uur besteld. Het zou zsm bezorgd worden, dat werd volgens de email 18.20 uur. Om 18.42 ben ik gaan bellen, prompt ging eindelijk de deurbel. Maar alles was lauw, terwijl de dame aan de telefoon zei dat de bezorger net vertrokken was. Jammer, wel opgegeten, want ik viel inmiddels bijna om.

Dan
29 November 2023
Kooiman
17 November 2023

Wel fijn als ze de opmerkingen eens lezen

Kees
8 November 2023

Over de bezorger valt niks aan te merken vriendelijk. Maar het eten was erg slecht, patat erg slap. Het leek of de snacks in oud vet gebakken waren. Hier niet meer bestellen..

Matthijs
5 November 2023

Het eten was lekker, alleen werd het al om 17.15 bezorgd terwijl we besteld hadden voor 18.00.

Ron v d Horst
30 Oktober 2023

Perfect was het weer

Kok
27 Oktober 2023
Karin
23 Oktober 2023

Prima en voldoende eten,snelle bezorging

Mandy
21 Oktober 2023

Altijd op tijd en altijd lekker.

Ron v d Horst
18 Oktober 2023

De friet was koud en slap

Ron v d Horst
11 Oktober 2023

Altijd op tijd en warm dankjewel

Schaapje13
9 Oktober 2023

Alles was lekker, snelle bezorging

Anoniem
5 Oktober 2023

Goed eten goede bezorging en niet te duur.

Ron v d Horst
27 September 2023

Alles was perfect

Ron v d Horst
15 September 2023

40 minuten te laat helaas

martin groenewoud
9 September 2023
Elles
7 September 2023
Esther
31 August 2023

Was heerlijk en snel bezorgd! Echt een aanrader!!

Groenewoud
28 August 2023
Ronald kok
27 August 2023

Super lekker eten vriendelijke personeel en goede service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ron v d Horst
16 August 2023

Bij de bestelling was een foutje we hadden besteld twee frikadellen speciaal waarvan 1 zonder ui maar kreeg twee met ui jammer

Ron v d Horst
28 Juli 2023

Prima en optijd

Ron v d Horst
21 Juli 2023

Jullie zijn altijd op tijd en de producten zijn goed ga zo door 👍

Hans paul
13 Juli 2023

Het was geweldig top

martin groenewoud
2 Juli 2023

alles warm en lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annelies
28 Juni 2023

Bezorging op tijd. Eten was heerlijk en super warm

Marcelle
24 Juni 2023

Eten prima. Bezorging werd verwacht om 18.20, om 18.30 nog niets dus gaan bellen. 14x gebeld, alle keren niet te bereiken! Uiteindelijk mijn kinderen maar een boterham gegeven toen om 19.10 ineens de deurbel ging met de bestelling. Bovenstaande aangegeven en werd gezegd dat het druk was. Prima, kan gebeuren maar zeg dan niet dat het 18.20 wordt bezorgd en zorg dat je telefonisch bereikbaar bent!

D.
23 Juni 2023

Voor het eerst in een lange tijd moest ik bij deze restauratie meer dan 40 min wachten terwijl het niet eens een grote bestelling was. Ik heb tig keren gebeld en telkens waren jullie bezet, niemand heeft aangegeven dat de bezorger er later zou zijn en toen de eten was bezorgd had hij niet zijn excuses aangeboden voor het te laat komen, Jammer.

M.
23 Juni 2023

Anderhalf uur op ons eten moeten wachten, meerdere keren gebeld maar nummer was onbereikbaar. Naar de cafetaria zelf gegaan omdat deze op 7 minuten afstaand lopen is, daar gaven ze als reden dat het druk was op de weg en de telefoon net stuk was gegaan. Normaal gesproken zal ik niet snel een slechte beoordeling geven, maar ze hadden op zen minst een mailtje of excuus kunnen geven

Van gorp
11 Juni 2023

Wij hadden snacks besteld en een beker pindasaus Pindasaus zat er niet bij wij bellen toen z3i ze ja maar het is druk niets mee rte maken een bestelling moet compleet zijn dus ze zijn her na 20 min wel komen brengen maar met koude snacks ik vind het slordig en niet netjes helaas

Niek
5 Juni 2023
Anoniem
7 Mai 2023

Goede service. Niks anders.

Thea
5 Mai 2023

Heerlijke patat stoofvlees en huzarensalade. Mooi op tijd bezorgd. Zeker de moeite waard.

Anita Van Beek
5 Mai 2023

Erg tevreden over de kwaliteit van het eten en snelheid van bezorgen.

Anoniem
5 Mai 2023

Snel bezorgd, goed warm en lekker gegeten.

Hun van Lelieveld
24 April 2023

Ik had een berenklauw menu besteld maar daar zat geen pindasaus bij wel een beetje jammer als je een menu besteld Verder was het eten prima bezorging netjes op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elles
20 April 2023

Supergoede oplossing voor de vergissing vorige keer! Bedankt, het was weer heerlijk!

Stef
20 April 2023

Eten was goed! Bezorging duurde wat lang maar kan altijd gebeuren

Nico v.d.Wal
10 April 2023

Alles goed. Behalve de sate saus.is niet zo lekker.

Evelien
2 April 2023

Geschatte tijd en bezorg tijd schilde half uur. Ook miste we alweer iets in onze bestelling. En als je belt daarover de vraag krijgt besteld u vaker bij ons? Ja. Kan het dan bij volgende bestelling? Euh nee zitten nu te eten. Ik bestel omdat ik het wil hebben moet ik dan zeggen tegen kind nou vandaag krijg je alleen patat je snack krijg je over week of 3 als we weer bestellen? Toen iedereen al klaar was kwam de vergeten snack een keer. Gaat laatste tijd elke keer dingen fout. Iets vergeten of dan ergens saus bij waar wat we niet besteld hebben. Wordt nu wel erg vervellend. Bij bijv. De beren als er wat fout gaat staan ze heel snel met vergeten product voor je deur en krijg je extra cake of ijsje als excuus. Hier stond bezorger beneden bij deur flat. Door de intercom te gillen. DOE FF DEUR OPEN!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

John Jansson
2 April 2023

Flesje Fanta was over de datum, is niet netjes om deze nog te verkopen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sylvia van Trooijen
15 MĂ€rz 2023

Voorheen hele goede ervaringen, deze keer niet zo goed, schnitzelmenu, veel patat, schnitzel vrij hard, alleen fritessaus, geen champignon of stroganoff saus, ook niet om bij te bestellen, dan liever geen frisdrank.

Matthijs
12 MĂ€rz 2023
Ina hamar
15 Februar 2023
Elles
5 Februar 2023

Super warm allemaal. En precies op tijd...zelfs iets eerder... heel fijn!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lengkeek
28 Januar 2023

Super

Els
25 Januar 2023

Niks te klagen!

Leo
20 Januar 2023

Snelle levering, goede kwaliteit, heel vriendelijk personeel

Ina hamar
4 Januar 2023
Anoniem
31 Dezember 2022

Goed warm snel bezorgd! Top!

Vinay
21 Dezember 2022

Snelle bezorging. Eten nog heerlijk warm. Geen klachten.

Ploeger
17 Dezember 2022

2 uur op ons eten zitten wachten , gebeld,het is er over 10 tot 15 minuten wand het was erg druk , vervolgens nog een half uur gewacht , kids ondertussen maar een broodje gegeven ,vervolgens miste bij het snitzel menu de friet en het drinken . Frikandel enzo kan je weinig aan verpesten maar de loempia speciaal was ook niet te eten 1 vet gevulde soppige loempia . Zonde wand kwa prijs is het reëel en de eerste keer dat wij bestelden was het gewoon goed , dit was de 2 de keer .. voor ons even niet meer in iedergeval.

Dennie
10 Dezember 2022

Ruim een uur gewacht op een kleine bestelling. Hamburger speciaal voor de helft op, smaakte nergens naar. Ook patat oorlog voor de helft op. Patat was niet echt warm meer, was gedeeltelijk slap en en had wat langer gebakken mogen worden. Pindasaus had weinig smaak. Al met al voor mij geen tweede keer meer.

Els
4 Dezember 2022

Een heerlijk goed gevulde kapsalon, met champignons, sla, komkommer, tomaat...alles goed warm! En (hoe doen jullie dat?) knapperige patatjes onderop...

Daam
26 November 2022
Kooiman
25 November 2022

De patat was lauw de snitzel te hard gebakken en niet warm beetje jammer want normaal altijd goed aleen andaag niet

Elles Nouwen
23 November 2022

Het was weer heerlijk! En...ĂĄlles was zo goed warm... compliment!!

Ina hamar de la brethoniere
23 November 2022
Elles Nouwen
18 November 2022

Satespies had iets minder doorbakken mogen zijn. Was nu een beetje droog jammer. Maar de frietjes: ze waren gloeiende heet! Geweldig. Loempia was ook heerlijk!

Elles Nouwen
19 Oktober 2022

Het was superlekker en alles perfect warm...zelfs de laatste patatjes....

Bianca Keijzer
9 Oktober 2022

Snel, warm en lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Keijzer
9 Oktober 2022

Er staat dat bestellen via jullie eigen website goedkoper is dan via thuisbezorgd, maar ik was nu duurder uit...was maar 10 cent, maar goed...de info klopt dus niet

hj van lelieveld
1 Oktober 2022

Had eten besteld om 18:30 maar het om 16.45 al gebracht Foutje bedankt Was nog niemand thuis

Inge
6 Juli 2022

Zeer lekker en de salade was top

Jennifer
23 Juni 2022

Altijd op tijd en nog goed warm niks mis mee

Kees
18 Juni 2022
Anne
6 Juni 2022
Hj Van Lelieveld
24 Mai 2022

Alles weer netjes op tijd bezorgd Alleen jammer dat er geen sauzen bij de menu's zaten en rauwkost dat zijn wij niet gewend Het is altijd netjes geregeld Alleen deze keer niet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

hj van lelieveld
2 Mai 2022

Netjes op tijd bezorgd anders keurig verpakt en goed op temperatuur toppie ga zo door

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

C.
29 April 2022
007
19 MĂ€rz 2022

Was heerlijk friet met pittige kip en vlammetjes. Ook netjes dat er niet teveel zout bij zat. Super.

Esme
16 MĂ€rz 2022

Het is altijd goed, bij afhalen en bij bezorging, hele vriendelijke mensen en het eten is lekker :)

Nihat
11 MĂ€rz 2022

Bezorging was triest 17.47 besteld en pas om 19.30 gekregen, rond 18.47 telefonisch gevraagd waar mijn bestelling blijft het was druk kreeg ik antwoord en daarna nog 45 minuten wachten??????, mijn echtgenoot heeft zonder te eten helaas weggegaan omdat ze niet langer kon wachten. Zal zeker niet meer bestellen

Patrick
7 MĂ€rz 2022

Normaal is het eten altijd uitstekend, maar ik vond de friet heel erg zout dat was zonde. - je kan beter als restaurant/cafetaria los zout toevoegen! Zodat de klant zelf zout kan toedienen. Zo blijft je friet ook lekker knapperig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ina Hamar
23 Februar 2022

Goede sevice en bezorging op tijd. 😋

Erwin
15 Februar 2022

Vervelend, ze waren een Goulashkroket vergeten. Heb het maar laten zitten.

Anoniem
12 Februar 2022

Supersnel bezorgd en ook heel erg lekker en veel frietjes. Top!

Van Beek
10 Februar 2022

Zoals altijd top!

Van Dorp
7 Februar 2022

Hele fijne zaak! De patat is Ă©cht lekker, de bezorger is vriendelijk (en op tijd), en de bestelling is compleet. We bestellen hier graag! :)

Chris
26 Januar 2022

Stipt 18:30 geleverd zoals gewenst. Patat was prima en de halve kip was behoorlijk pittig maar dat is lekker.

Richard
16 Januar 2022

Snelle en correcte bezorging. Patat was wel slap en sommige nog half rauw. Mail dat de bezorger onderweg was had een verzendtijd van 1,5 uur na bezorging.

Richard
9 Januar 2022

Erg lekker en warm 5 minutjes telaat maar het was het wachten waard

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Oma joke
25 Dezember 2021
Lijnie van Kooten
19 Dezember 2021

alles was lekkker,goed warm en precies op tijd bezorgd

Manon
10 Dezember 2021

Hadden er nog niet vaker besteld, maar gaan we wel doen. Was top! Lekkere hamburgers en patatje stoofvlees was ook heel goed.

Tamara
9 Dezember 2021

Lekker eten en heel snel ! Super aardige bezorger zo als altijd .

Hennie
5 Dezember 2021
Payam
1 Dezember 2021
Saskia
21 November 2021

Koud eten, 17 uur als bezorgtijd gekozen en om 17.50 kwamen ze opdagen. Met koud eten. Heel jammer, moest ook zelf 2x bellen om te vragen waar het eten bleef

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dorine Rienstra
21 November 2021

Keurig op tijd bezorgd, nog goed warm en erg lekker!

Edward Busscher
14 November 2021

Zoals altijd weer netjes op tijd en warm bezorgd. Dat is dan ook de reden dat ik mijn friet alleen nog maar bij cafetaria Zwijndrecht bestel. De bezorger is altijd vriendelijk. Enig verbeter puntje wat ik zou kunnen verzinnen is om de bestelling de dubbel checken voordat de bestelling de deur uit gaan. Het is een keer voorgekomen dat de bestelling niet compleet was. Omdat het hier toen om een snack ging heb ik dit niet gemeld, anders zou men voor een enkele snack naar mij moeten rijden. Maar verder een meer dan prima snackbar met vriendelijke bezorgers en de lekkerste stoofvlees van Zwijndrecht!

Martin Groenewoud
18 Oktober 2021

frikandel was niet warm meer, patat was goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

NG
16 Oktober 2021

Het eten is altijd goed, en snel geleverd

Fred Steendam
15 Oktober 2021

Alleen jammer dat het drinken van het menu er niet bij zat maar het eten was weer goed.

Annie
9 Oktober 2021
Richard
27 September 2021

Besteld voor18.00 uur en om 17.45 bezorgd

hj van lelieveld
3 September 2021

Prima eten en netjes op tijd bezorgd top zaak

hj van lelieveld
22 August 2021

Lekker eten lekker veel goede kwaliteit toppie

paul vanthof
5 August 2021
paul vanthof
29 Juli 2021
hj van lelieveld
18 Juli 2021

Prima eten en netjes op tijd bezorgd niets op aan te merken ga zo door

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

hof
6 Juli 2021
Chantal
4 Juli 2021

Ze zijn altijd keurig optijd. Vriendelijk.

Mirel Van Houten
28 Juni 2021

Drama die bezorging en dat was niet de eerste keer 2x gebeld; eerste keer wast t net klaar terwijl t volgens jullie mail met bezorgtijd al ene half uur binnen moest zijn vervolgens na een half uur weer gebeld waar t bleef uiteindelijk ruim 2 uur op mijn eten gewacht heel jammer dit!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

van der Linden
27 Juni 2021

Ruim 2 uur op m’n bestelling moeten wachten. Na een uur begonnen met bellen, maar waren niet bereikbaar. Na een half uur eindelijk contact.,geen excuses, ‘we zijn er binnen een kwartier tot 20 minuten’ Na een half uur kregen we eindelijk onze lauwe hap binnen! We zijn altijd vaste klant geweest, maar dat is nu ten einde. Wanneer je klanten 2 uur laat wachten en geen excuses kunt maken is t voor mij klaar! Erg jammer, want vroeger waren t nette mensen, maar deze bezorger en mevrouw aan de telefoon zijn geen visitekaartje voor je zaak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arno
27 Juni 2021

Bestelling kwam bijna 3 uur later, en was zelfs niet eens compleet... zeer teleurstellend en niet wat ik van ze gewend ben

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bongaards
25 Juni 2021

Zoals altijd weer lekker eten en zeer snelle bezorging. Alleen was onze opmerking ‘geen champignons’ gemist. Helaas toch op beide burgers champignons. Volgende keer nieuwe poging 😅

Hj van Lelieveld
21 Juni 2021

Netjes op tijd bezorgd Prima eten ook goed van kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anita
18 Juni 2021

Zoals altijd, TOP!

Rvg
2 Juni 2021
Lelieveld
30 Mai 2021

prima in orde netjes op tijd bezorgd goed op temperatuur en meer als genoeg prima top zaak

Annelies
28 Mai 2021

Het eten was perfect. Alleen wat is er met de satésaus gebeurd? Hij was erg dun en bijna geen smaak maar verder nergens over te klagen

Richard
23 Mai 2021

Weer lekker gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

NG
23 Mai 2021

Snelle levering en lekker eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Debby
20 Mai 2021

Lekker ! Maar het houd me steeds meer tegen om te bestellen omdat de bezorging zo lang duurt. 1,5 uur wachten is geen uitzondering.

Richard
20 Mai 2021

Op tijd en erg lekker

Herman
16 Mai 2021

Netjes op tijd geleverd grote porties voor herhaling vatbaar en lekker warm thanks

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
15 Mai 2021

Heerlijk gegeten en keurig op tijd! Zeer tevreden : )

Richard
5 Mai 2021

Erg lekker en ruim optijd

NG
18 April 2021
Anita
15 April 2021

Zoals altijd: super!

Richard
1 April 2021

Op tijd bezorgd en erg lekker en warm

Richard
27 MĂ€rz 2021

Erg lekker en op tijd bezorgd

Ismay
23 MĂ€rz 2021

Bestel vaker maar nooit wat te klagen! Bezorging is altijd super snel, meestal sneller dan de aangegeven tijd en de producten zijn altijd lekker. Gisteren 30st borrelsnacks besteld voor een super redelijke prijs van 13€ en ook nog eens bijzonder gevarieerd en 3 flinke potjes met saus erbij. Mijn dramaandag was weer helemaal goed!

Buurman
19 MĂ€rz 2021

Top weer. Erg lekker

Richard
19 MĂ€rz 2021

Snelle service en was warm eten. Wat ook belangrijk is zat netjes verpakt en was noet vet.

F.F.
13 MĂ€rz 2021

Alles naar wens gegaan.

Dia
12 MĂ€rz 2021

de eten was heerlijk en lekker warm plus nog op tijd ook

....
6 MĂ€rz 2021
Kooiman
6 MĂ€rz 2021

Perfect de bezorging was een kwartier eerder en t eten heerlijk en warm

ARIE de kreij
1 MĂ€rz 2021

was goed geregeld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gr
27 Februar 2021
Sanne Berkhout
26 Februar 2021

Was snel en goed!! Helemaal top

Sonja
25 Februar 2021

Alles smaakt zo goed!

Anoniem
21 Februar 2021
Richard
19 Februar 2021

Erg lekker zoals gewoonlijk

Richard
18 Februar 2021

Erg lekker

Rebecca
14 Februar 2021

Normaal gesproken bestellen we hier heel graag. Super lekker eten. Maar vandaag.... Ruim een uur gewacht op de bestelling. Er miste 1 patat, die werd na bezorgd. Maar het eten... alles was koud. Nog nooit meegemaakt hier.. Meestal raden wij mensen aan hier te bestellen.. maar dit was echt mega slecht.. hoop dat het de volgende keer beter is.. Anders bestellen we hier denk ik niet snel meer..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maarten
14 Februar 2021

Bestelling om 18:00 geplaatst. Bevestigingsmail zegt dat het rond 19:15 bezorgt wordt. Prima. Om 19:22 wordt ik gebeld. ''We hebben meerdere keren proberen te bellen (bij mij is dat dus niet overgegaan want er is 1x naar mij gebeld en die heb ik meteen opgenomen) en hebben u eindelijk te pakken. De shoarma is helaas op.'' Ik zat echt de hele week uit te kijken naar die shoarmaburger. Van binnen kon ik huilen maar ik vond het ook wel grappig dat uiteraard dat gebeurt. Nieuwe bestelling doorgegeven en nog even gevraagd hoe lang het zou duren, ''het gaat er gelijk in, waarschijnlijk 15 minuten.'' 40 minuten later is het 20:00, ik sta op het punt te bellen waar mijn eten blijft maar er wordt aangeklopt. Het is de bezorger die netjes zijn excuses aanbied ookal kon hij er waarschijnlijk weinig aan doen. Ik kon niet echt genieten van mijn eten aangezien ik al bijna weg moest omdat ik voor 21:00 weer thuis moest zijn in mijn eigen huis. Het eten was best lekker, sommige patat was iets slap. Ik

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kock
11 Februar 2021

Ik besteld hier altijd maar vandaag vondt ik het tegen vallen de patat was niet echt door gebakken sommige waren beetje rauw dus

Dia
11 Februar 2021

Eten was lekker en op tijd ook nog, stelt me nooit teleur

Yvonne
7 Februar 2021

Het eten was echt veel te zout. Maar dan echt alles. De patat en de snacks . Was echt zonde ..

NG
6 Februar 2021

Snelle levering en het smaakte heel lekker

Richard
6 Februar 2021

Op tijd geleverd en erg lekker

Graaf
30 Januar 2021

Helaas veel later bezorgd dan verwacht. En na 2x bellen uiteindelijk 1 uur later ontvangen.

Anoniem
29 Januar 2021
Zwager
26 Januar 2021

Het eten was heerlijk, lekkere patat en snacks. Bezorging duurde alleen wat langer dan werd aangegeven.

ALIE
16 Januar 2021

Het was prima, Voor herhaling vatbaar

G.Bonnema
16 Januar 2021

Tijdje geleden ook bij jullie besteld maar toen war het heerlijk en wel lekker maar toch minder dan toen

Richard
11 Januar 2021

Snel en erg lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kock
3 Januar 2020

Goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Norbert
3 Januar 2020

Prima

Richard
28 Dezember 2020

Snel geleverd en erg lekker

Sonja
25 Dezember 2020

Zaligg!!! De halve haan is perfect gekruid, en zonder droog te zijn heerlijk knapperig.

Tamara
24 Dezember 2020

Zeer vriendelijke bezorger, eten was goed, fijn ook dat de friet dubbel verpakt wordt, waardoor ze knapperiger blijven

Buurman
23 Dezember 2020

Top weer! đŸ‘đŸ»đŸ˜€

Richard
21 Dezember 2020

Erg lekkker en snel bezorgd

Kim
19 Dezember 2020

Het eten is goed, bezorging perfect op tijd, vriendelijke mensen.

Richard
18 Dezember 2020

Snel en erg lekker

Buurman
16 Dezember 2020

Bestelling véél eerder dan wat in de mail stond. Dan heeft zo'n mail niet zo veel zin.

Buurman
12 Dezember 2020

Helemaal top ! As always đŸ‘đŸ»đŸ˜€

Silvia
9 Dezember 2020

Friet en snacks waren heerlijk, zoals altijd. Netjes op tijd bezorgd.

Anouk
9 Dezember 2020

Goed geholpen ! Netjes te woord gestaan . En ook lekker .

Dirk
7 Dezember 2020

Zonde eten is goed maar het twee broodjes tartaar speciaal besteld en kreeg de normalen.en een berenklauw menu krijg ik een berenklauw met een grote portie patat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mirel Van Houten
7 Dezember 2020

Alles is steeds top, maar wel voor de 3e keer in korte tijd dat de bestelling niet klopt en jullie leveren altijd snel na dus dat is dan weer top maar toch wel jammer dat t gebeurd, maar vanavond is me gratis milkshakes beloofd bij de volgende bestelling dus ik ben benieuwd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dirk
6 Dezember 2020

Goed eten super. Snel geleverd.

Richard
5 Dezember 2020

Lekker en snel geleverd

v.Kooten
5 Dezember 2020

Het begon met dat we hier wel eens een ijsje gingen halen tijdens ons rondje zwijndrecht. lekker softijs. Toen ook maar eens een snelle maaltijd besteld die keurig netjes op tijd bezorgd is en voortreffelijk smaakte. Dus dan is het niet zo moeilijk om als er iets lekkers besteld moet worden om dat hier te doen!

Mirel Van Houten-Nederlof
4 Dezember 2020

Erg lekker, zeer snelle bezorging Nu een paar keer besteld en we zijn zeer tevreden, het enige minpunt is de rietjes in de milkshakes, die zijn te dun, bij milkshakes horen dikke rietjes, bij deze krijg je het er niet uitgezogen... hahaha gelukkig hebben we die zelf wel in huis

Richard
1 Dezember 2020

Lekker en snel geleverd

s.v.asperen@gmail.com
29 November 2020

Alles wat ik besteld heb, is zo lekker en goed verzorgd!

Laurence
28 November 2020

Topzaak, goed eten, warm, leuke eigenaren/medewerkers!!

Sandra
18 November 2020

Zoals gewoonlijk is alles nog heel warm. De patatjes nog lekker krokant. Is er iets verkeerd gegaan met bestellen hoef je maar te bellen en het wordt nog opgelost. Dit is echt een goed cafetaria en met bezorgen. Eigenaars zijn ook vriendelijk. Als we uit de corona zijn of de snackbars weer in mogen raad ik u aan om toch eens daar te eten

Diana
14 November 2020

Eten is zoals altijd goed. Alleen jammer dat de sushi uit het assortiment is. Dat bestelde ik liever dan een snack.

Pak
8 November 2020

Bestelling kwam een kwartier te laat en ik weet niet of het daardoor kwam maar hamburgers waren lauw, Jammer!

Jiska
5 November 2020

Altijd top, snel en lekker!

Nicole
31 Oktober 2020

Helaas was de patat deze keer echt slecht. Heel zacht en niet gaar. Ook de snacks waren niet erg warm. Ook was de bezorging te laat al heb ik daar wel begrip voor op zaterdag. Ben dit niet gewend. Meestal is de kwaliteit top.

Annelies
29 Oktober 2020

De bezorging was snel. Hele aardige bezorger. Helaas was alles wat ik besteld had mega zout. En dat is jammer want het was altijd perfect en nou niet. Zelfs de frikandel was zout.

Cindy
25 Oktober 2020

Heb nu twee keer besteld bij jullie, gisteren en afgelopen week. Afgelopen week had ik ook sushi erbij besteld en miste 4 nigiri zalm en gisteren miste we een frikandel erbij. Voor de rest was het eten prima alleen vervelend dat beide bestellingen niet compleet waren.

Gert
25 Oktober 2020

Keurige jongen die de bezorging bracht, echter wel 40 (!!!!) minuten te laat. Ik had patat zonder zout besteld. De patat was bijna wit uitgeslagen van het zout. Slecht!

Lisanne
24 Oktober 2020

Super goed geregeld via de app, vriendelijke bezorger en op tijd geleverd. Ruim assortiment aan snacks en sausjes en ook goed warm. Zeker voor herhaling vatbaar !

Saskia
24 Oktober 2020

eten was 50 minuten te laat.. erg jammer!

Dianise
23 Oktober 2020

Eten was echt heerlijk, milkshake en softijs waren top

Diego
18 Oktober 2020

Altijd top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeroen
17 Oktober 2020
Kees
17 Oktober 2020
Pattelik
16 Oktober 2020

Lekker snel en lekker warm

Richard
15 Oktober 2020

Snel lekker en optijd

Jeroen
14 Oktober 2020
Richard
7 Oktober 2020

Erg lekker en op tijd geleverd

Jeroen
5 Oktober 2020

Heerlijke twisterfriet met satesaus gegeten weer. En de snacks zijn ook altijd goed. Wederom warm en op tijd bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yura
2 Oktober 2020

Super! Zeker de nabezorging! Super snel!

Carolien
2 Oktober 2020

Wederom erg lekker gegeten! De halve haan is een aanrader! Snelle en zeer vriendelijke bezorging!

Eddy Heijenk
30 September 2020

Kwaliteit zoals altijd hartstikke goed, alleen jammer dat er weer iets vergeten was. Vorige keer niet compleet (wel netjes achteraf bezorgd), nu weer iets vergeten. (Milkshake).

Jeroen
29 September 2020

Ook al ging er iets mis met mijn bestelling, er miste 1 bekertje satesaus, dit werd na bellen direct netjes opgelost door het na te bezorgen, tesamen met nog een verse portie twisterfriet. Voor mij is het geen probleem als er iets mis gaat, maar het gaat mij vervolgens om hoe een situatie door de 'verkoper' wordt opgelost. Cafeteria Zwijndrecht deed dit super! Ik blijf dus gewoon klant, want hun friet en snacks zijn super. En hun klantvriendelijkheid dus ook...

Jeroen
25 September 2020

Snel bezorgd. Warm bij aankomst. En heerlijk zoals altijd. Aanrader!

Nicole
25 September 2020

Het eten was weer heerlijk. Alleen de bezorging wel een half uur te laat.

Robin
24 September 2020

Veel te veel zout gebruikt en de bestelling was een kwartier te laat

K-E
23 September 2020

Altijd top bij cafetaria Zwijndrecht đŸ˜đŸ‘đŸ»

Martin
19 September 2020

Heeft weer prima gesmaakt. De bezorging was ook goed, eerder dan de afgeven tijd.

Anne
17 September 2020

Eten was weer super goed! Snelle levering en vriendelijke bezorger! Alleen jammer dat er geen disco dip bij de softijs bekers zaten had hier om gevraag bij de toelichting wel waren dit keer de extra sauzen er gelukkig bij!

Jeroen
14 September 2020

Zoals altijd heerlijke friet en snacks. En nog netjes op tijd en warm bezorgd ook!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeroen
13 September 2020

Heerlijke twisterfriet met pindasaus en snacks. Bezorging op tijd en eten goed warm.

J. Apon
8 September 2020

Snelle bezorging en prima eten.

R.
4 September 2020

Bezorgd op het verkeerde adres, oplossing was zeer chaotisch en ze geloofde mijn verhaal niet. Anderhalf uur op mijn eten gewacht.

Sascha Siebes
29 August 2020

Ik had een portie mini loempia' s en maki zalm maki krab en nigiri zalm. De bezorging was prima en de loempia 's waren lekker. Helaas zat er an de sushi een hele rare smaak waarvan ik denk dat het de rijst was omdat het bij de maki en bij nigiri was. Het smaakte naar een chemisch schoonmaakmiddel. De smaak was een bekende geur maar kan niet zeggen welke helaas. Dit was heel jammer. Hopelijk is dit eenmalig.

Bart
28 August 2020

Heerlijk en netjes op afgesproken tijd !!

Annelies
27 August 2020

Eten was perfect zoals altijd. Super aardige bezorger. Ik ben vaste klant. Ik kan iedereen deze zaak aanraden.

KE
27 August 2020

Altijd goed. Op tijd en vriendelijke bezorger đŸ˜đŸ‘đŸ»

Martin
27 August 2020

Het eten was weer prima. Alleen bij de bestelling was iets vergeten. Gebeld en het werd binnen een redelijke tijd bezorgd. Anders 5 sterren.

B.keijzer
15 August 2020

Deze keer was het eten een teleurstelling!! Niet naar tevredenheid opgelost. Jammer dat ik hier geen foto kan plaatsen hoe het eruit zag.

van Keulen Vroon
11 August 2020

Zeer lange wachttijd. Milkshake vergeten of bij een ander adres geleverd. Voor ons reden om niet snel meer bij hen te bestellen.

Annelies
8 August 2020

Snelle bezorging, eten was goed. Dit keer was alleen de patat een beetje te zout. Verder was t perfect.

martin
7 August 2020

perfecte levering en lekker eten

Bianca
7 August 2020
Edward
3 August 2020

Zoals altijd snel en warm bezorgd. Vriendelijke bezorger en kwaliteit van het eten is top. We hebben heerlijk gegeten. Ook bij afhalen is het personeel erg vriendelijk. Persoonlijk vind ik dat de stoofvlees wel wat meer pit mag hebben. Naar mijn mening wel de beste cafetaria van Zwijndrecht op dit moment!

Peter
2 August 2020

Eerste keer daar besteld. Het was snel bezorgd ondanks drukte, het eten was nog steeds erg warm en de friet was van uitstekende kwaliteit. Volgende keer weer daar!

Perry Tegelaar
31 Juli 2020

Netjes op tijd en lekker eten!

Annelies
27 Juli 2020

Bezorging was super snel en eten was perfect zoals altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bianca
27 Juli 2020

Weer tomaat erbij gedaan....ben daar allergisch voor en daarom vraag ik om dat er niet bij te doen.... nu veel weg moeten gooien, omdat het door de patat lag.Bestelling was gevallen denk ik helft patat lag eruit...schnitzel was om te huilen hoe het eruit zag en ik baal verschrikkelijk als mijn kleine bestelling in een grote Avico doos gebracht wordt. Niet blij deze keer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anne
23 Juli 2020

Eten was weer super lekker! Bezorging weer perfect! Niks op aan te merken!

Annelies
18 Juli 2020

Eten was perfect. Bezorging was een kwartier eerder dan aangegeven. Het was perfect zoals altijd . Als ik bestel is t altijd bij jullie :)

Anoniem
17 Juli 2020

Het was weer lekker! Bezorging was prima.

Bianca
10 Juli 2020

Het was weer heerlijk en super snel bezorgd!

Anne
9 Juli 2020

Super lekker eten! En snelle levering! Ook erg vriendelijke bezorgers

Martijn
27 Juni 2020

Gewoon prima!

van Keulen
15 Juni 2020

Mijn vrouw en ik allebei een “boerenschnitzel menu “ besteld. Bezorging laat (kan druk zijn) maar het vervelendste was , dat 1 vd verpakkingen met friet helemaal open in de doos zat en daardoor niet meer warm was en mayonaise door de hele bezorgdoos heen! Jammer!! Meestal echt wel goed van jullie, maar deze keer niet o k. Had in de doos kunnen kijken bij bezorgen, maar je moet er vanuit kunnen gaan dat het netjes wordt bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Saskia
12 Juni 2020

Wij bestellen hier graag want het eten is altijd lekker. Maar helaas laat de bezorging vaker te wensen over. Vandaag stond de bezorger bijv 2 uur te vroeg op de stoep en werd er niet echt klantvriendelijk omgegaan toen ik belde dat ik mijn bestelling opnieuw wilde hebben. Ook worden regelmatig de milkshakes vergeten af te leveren. De kwaliteit van het eten is goed, grote porties en het is altijd goed warm.

Silvia
9 April 2020

Lekker eten, goede kwaliteit, maar helaas al voor de tweede keer heel lange bezorgtijd op een doordeweekse dag. Ruim 2 uur wachten voor een bestelling van 2 personen is echt veel te lang. Vorige week ruim 1,5 uur moeten wachten. Dit zou beter moeten kunnen, tenzij er nu met minder mensen wordt gewerkt, dan zou het begrijpelijk zijn.

Fam de Ridder
5 April 2020

Alles was prima, alles was voldoende. Nette bezorger!

Bakker
3 April 2020
Bakker
27 MĂ€rz 2020

Het was weer heerlijk!

Niek
25 MĂ€rz 2020
Charlotte
18 MĂ€rz 2020

Geen eten gekregen! Ivm situatie geprobeerd contact op te nemen, geen antwoord!

Niek
15 Februar 2020

Was weer fantastisch!

Niek
25 Januar 2020

Eten was snel en lekker!

Chris
2 Januar 2020

Vrij snelle bezorging. Alles netjes verpakt, warm en er ontbrak niets.

w.glimmerveen
25 Dezember 2019

altijd prima in orde

Evelien
14 Dezember 2019

Gister geen bestelling zoals gewend. Kroket was taai ipv krokant en patat was slap.

Gaby
8 Dezember 2019

Half 6 besteld, om 7 uur gebeld over hoe lang het nog ging duren. Ze waren er nog niet eens aan begonnen. We werden tot 3 keer toe uitgelachen. Half 8 kwam de bestelling pas. Geen excuses of tegemoetkoming NIETS !!! Echt bar slecht!! Na 2 uur wachten en dan zo behandeld worden, kan echt niet! Wij bestellen hier dus niet meer

valken
3 Dezember 2019

wij waren altijd zeer tevreden maar de laatste tijd is dat verandert. patat was koud, we hadden een waterfiets maar het kwam aan als een patat oorlog. weet niet wat de berzorger heeft gedaan maar het lag schots en scheef in het bakje. we hopen op verbetering.

Saskia
29 November 2019

De patat en de snacks zijn altijd van goede kwaliteit en goed warm. Met de milkshakes is het nu al voor de 2e keer mis gegaan, gister helemaal niet bijgeleverd en na 3 kwartier alsnog. Maar ipv 3 maar 2 milkshakes. Dit is uiteindelijk wel netjes opgelost na telefonisch contact.

van Keulen
7 November 2019

Niet tevreden over de bezorging. Ruim 20 min na de mail waarin staat dat het onderweg is en de bezorger die vervolgens zijn verontschuldiging niet aanbiedt. Het is duidelijk dat het eten niet meer echt op de goede temperatuur was.

Gert
28 Oktober 2019

Normaal uitstekend. Ook op zondag. Nu te laat en koude spullen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H.v.d.weide
21 Oktober 2019

Goede en snelle levering En wat belangrijk is het eten was heerlijk warm

Anoniem
28 September 2019
Anoniem
21 September 2019
S v Galen
22 Juli 2019

Dit keer anderhalf uur na de bestelling kwam het eten janmer was de eerste keer dat het lang duurde

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

hans broos
21 Juli 2019

de nassi en bamibal waren echt lekker maar de patat was koud en taai

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dawey
19 Juli 2019

Snelle bezorging, alleen erg jammer dat, zodra de zak twister friet open ging, er direct een raar frituur luchtje kwam. Patat was ook zeker niet krokant en smaakte naar oud frituur vet/olie

Tom
13 Juli 2019

Eten okee alleen 1 item vergeten en 1 item verkeerd geleverd.

Evelien
8 Juli 2019

Zoals altijd tevreden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter Zwirs
4 Juli 2019

Alles was prima in orde en alles smaakte ons goed, alleen jammer dat bij de bestelling de kroket ontbrak.

Maarten
18 Mai 2019

Te duur, lauw en vet en dan nog 1,5hr moeten wachten op een zeer onvriendelijk bezorger. Big break was goed, maar is inmiddels matig geworden, voor ons niet meer.......

R L
7 April 2019

Helaas waren de frikandellen ( lange lummel ) duidelijk al eerder in de frituur geweest en nogmaals opgewarmd , want buitenkant liet helemaal los . Jammer zijn we niet gewend van jullie .

Bianca
6 April 2019
Nick
3 April 2019

Snacks waren nog bevroren van binnen.patat was slap en vet. En alles smaakte hetzelfde! Jammer!!Ben beter gewend hier

mikai
30 MĂ€rz 2019
Elvedina
27 MĂ€rz 2019

Jammer dat je een kortingscode heb en bij bezorgen pas gemeld wordt dat deze niet geldig is waardoor je kinderen dus geen snack hadden Was netter geweest als je dit eerder hadden gemeld dan had ik die erbij kunnen kopen